سالروز ازدواج زهرا وعلی مبارک
بالاتر از عشق

سالروز پاکترین، زلالترین، شادترین و مقدس ترین پیوند هستی مبارک باد . . .



نظرات شما عزیزان:

مهین
ساعت22:21---7 مهر 1393
وبت خوشگله

من
ساعت18:42---6 مهر 1393
وبت تکه تک....................

فضول
ساعت18:39---6 مهر 1393
میگما عشق یعنی چی؟؟؟؟خخخخخخخخخخ

عزیزی
ساعت18:31---6 مهر 1393
سلام عزیزم ایشااله تو ومحمدرضاهم به هم برسین

محمد رضا
ساعت14:00---6 مهر 1393
سلام عزیز دل خودم خوبی قربونت برم مو عزیز دل خودم
خوبی یکی یدونه جون
خیلی خیلی دوست دارم عزیز دلم
فاطمه جون عاشقتم تو دانشگاه خیلی خیلی مواظب خودت باشیا
بووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 4 مهر 1393برچسب:, :: 17:6 :: توسط : فاطمه

درباره وبلاگ
فقط دعا کنید به عشقم برسم...***** ببرد از من قرار و طاقت و هوش* بت سنگین دل سیمین بناگوش* نگاری چابکی شنگی کلهدار * ظریفی مه وشی ترکی قباپوش* ز تاب آتش سودای عشقش * به سان دیگ دایم می‌زنم جوش* چو پیراهن شوم آسوده خاطر * گرش همچون قبا گیرم در آغوش* اگر پوسیده گردد استخوانم * نگردد مهرت از جانم فراموش* دل و دینم دل و دینم ببرده‌ست * بر و دوشش بر و دوشش بر و دوش* دوای تو دوای توست حافظ * لب نوشش لب نوشش لب نوش*
پیوندهای روزانه
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بالاترازعشق و آدرس balatarazeshgh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 70
بازدید هفته : 195
بازدید ماه : 683
بازدید کل : 57576
تعداد مطالب : 381
تعداد نظرات : 212
تعداد آنلاین : 1